Forum www.1x2typy.fora.pl Strona Gwna www.1x2typy.fora.pl
typy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Na Allegro sa fajne, a ja juz jestem pełnym członkiem, wi

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.1x2typy.fora.pl Strona Gwna -> Nasze typy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 767
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: ro 6:31, 09 Kwi 2014    Temat postu: Na Allegro sa fajne, a ja juz jestem pełnym członkiem, wi

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam dziewczynki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Kto się zgodzi ze mną ?
[link widoczny dla zalogowanych]

rozjaśniacz o 5-6 tonów załatwi sprawę ale uważaj bo włoski się znszczą. [link widoczny dla zalogowanych] wyszło ze wszystko na swoim miejscu a było to właśnie badanie genetyczne.
A im więcej sytuacji z pozorzu groźnych to organizm bardziej się uodporni. Tylko się cieszyć! miła atmosfera, noi znalazłam słynny zespół cieśni nadgarstka. Bula -> [link widoczny dla zalogowanych]
notabene moja ciotka tez jest super krawcowa ale mieszka za dlaeko wiec nie korzystam z jej usług. Jak widać ksiądz niby miał powołanie, bo był dobrym duszpasterzem ale zwyczajnie się zakochał i jestem pewna, że tego nie żałuje. W kwestii cellulitu to chyba najlepszym sposobem na to aby się go pozbyć będzie aktywność fizyczna,to najważniejsze. nie mam do nich sily po prostu... Adriana Arkady i w końcu znalazłam ratunek. ale ja nawet nie wiem ile wynosi moje dzienne zapotrzebowanie... Hej.
ona sama nie wie dokladnie, bo jej nie zalezalo na schudnieciu, tylko na oczyszceniu organizmu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

peter gabriel-don`t give up
[link widoczny dla zalogowanych]
z góry dzięki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zuzu glowa do gory ja juz leze w szpitalu jutro z rana mam zabieg boje sie jak nie wiem.
Będzie dobrze.
Jednak dopadla mnie zdradziecka menopauza.
[link widoczny dla zalogowanych]
Myślałam, że urodzę bardzo chore dziecko, że będzie upośledzone umysłowo i ruchowo, niewidome albo głuche...
[link widoczny dla zalogowanych]

Dzisiaj mam samo ciasto na stole i ani kawałka nie zjadłam, w ogóle mnie nie ciągnie. [link widoczny dla zalogowanych] Spędziła tydzień w inkubatorze, ale wszystkie wyniki miała dobre.
tylko te w/w kolory najlepiej zeby były soczyste a nie wyblakłe Pewnie ci same urosly albo przytylas. z Zakopanem ogólnie ze snem nie mam wiekszych problemów, chociaz budze sie dosć wcześnie. Witam. [link widoczny dla zalogowanych]
NAtasza URBAńSKA [link widoczny dla zalogowanych] / Dla Twojej informacji, ja na ten temat natrafilam wczoraj, zaciekawil mnie, wiec czytalam od podstaw, od poczatku, wszystkie rady, wskazowki, a takze relacje dziewczyn glodujących. Doradźcie. pamietam juz, nie byla absolutnie szczupla ale byla umiesniona i wycwiczona, miala duze biodra i biust, poza tym to co uwaza sie za seksapil, nieziemska urode, klasyczny ubior+odpowiednie gesty=troche rozumu=klasa i ta mieszanka to wlasnie to cos co przyciaga....waga nie ma znaczenia.. nie mam żadnego problemu z odstawieniem jedzenia. Przy drugim porodzie (rok temu) ostatni miesiąc siedziałam na zwolnieniu i czekałam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
MOJA DIETA MIALBY WYGLADAC TAK:3 DNI MIESKO GOTOWANE,CIEMNE PIECZYWO,NASTEPNE 2 TYLKO SOKI I WARZYWA I NASTEPNE 2 SAMA WODA?
Kreglicka60
postaram sie je opisac jak najlepiej umiem
[link widoczny dla zalogowanych]

codziennie musze skarpetke sciagac pod wplywem wody bo mi sie przykleja (bo leci mi krew z ropa) ehh meczarnia totalna...
[link widoczny dla zalogowanych]
doktor wysyłaja mnie na operację , boję sie okropnie muszę przyznać że wole tak barzdo mi nie przeszkadza, hormony mam w normie i nie biorę leków o nie mogę sie zdecydowac lekarka powiedziała że nie tego co tzrymać, mam dwoje dzieci boje sie powikłań , że sie nie wybudze itp a ponadto jestem nauczycielem i boję się o struny głosowe planuję operację w rzeszowie, doradzcie mi prosze i jakoś dodajcie otuchy bo na sama myśl o tym boli mnie brzuch i robi mi sie gorąco, a ponadto nie wiem czy to jest związane z tarczycą ale nie mogę schudnąć , nie mogę spać , ciągle jestem nerwowa, wręcz wściekła mam problemy z zaparciami a czasami biegunki i tak w kółko!!!! Takie czasy byly wszystko bylo albo light albo low fat wiec takie wyniki sa tak jakby oczywiste
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
tel.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ide zrobic przeswietlenie płuc i morfologie tak?i z tymi badaniami i ksiazeczka do lekarza medycyny pracy..? [link widoczny dla zalogowanych] Dziewczyny trzeba wierzyć że się uda.
jasne ze facet powoinien tam o siebi dbac..nie mowie zena zero sie golic bo wyglada jak ciota) ale przyciag je z przodu a jajka cale ogolic..to napradwe nie jest przyjemne jak robiac loda mam pelno wlosow w budzi..feeeeeeeee Ja dostałam luteine 50 na wywołanie miesiączki. Bardzo wydajny, jak wszystkie kosmetyki Sally Hansen. nienawidzę się... Gdybym nie musiał nigdy bym się nato nie zgodził. [link widoczny dla zalogowanych]
Większość moich znajomych jest w trakcie, albo właśnie tuż po menopauzie. Pierwsze był wycinany w polowie, a po zabiegu tak sie ułożył, że zaczął wrastać z drugiej strony :/ I właśnie do teraz ta \druga strona\ utrudnia mi życie. Ludzie, zabieg trwa około 10 minut i nic nie szujesz, w 2 dzień musisz uważać na nogę, ale bólu prawie NIE ma. Cyferki nie są najważniejsze, a Twoja domowa waga pewnie też chce mieć Święto To jest chore. Zyj tak jakby go w tym domu nie bylo. no kto??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Przykro mi ale nie moge Ci nic powiedziec na temat Turynu tylko jedna rzecz.Ja w Veronie place 400 za wynajecie mieszkanie (bez mebli)2 pokoje+kuchnia no i lazienka,takze w Turynie(przypuszczam bedzie moze ze 2 razy wiecej)Turyn to tak w porownaniu do Verony jak Krakow do Rzeszowa o wiele wiekszy takze ceny mieszkan duzo wyzsze ale moze ktos inny da ci konkretne odpowiedzi.Pozdrawiam i powodzenia zycze.
W twoim przypadku konieczne sa operacje na dwie nogi - 2 zalozenia aparatu i 2 zdjecia do tego pobyt w szpitalu oraz inne koszty zwiazane z rehabilitacja, bo nie wiem czy w takim przypadku bylaby refundowana...
[link widoczny dla zalogowanych]
Kuleczka którą utworzysz nie powinna być zbyt mokra, tzn.
No i teraz walczę z bólem brzuszka.Zaraz idę sobie zrobić przepyszny, duuży omlet z pomidorami i szczypiorkiem

W pewnym wieku po prostu to olałam, jedzenie i wygląd przestało być problemem nr 1.
[link widoczny dla zalogowanych]
Kazdy z nas ma prawo, a nawet obowiazek przestrzegania ludzi przed lobuzami i ma prawo dementowac nachalna reklame, na ktora ktos sie moze nabrac. i jk po nim wloski wygladaja mozesz opisac jakie masz wlosy bez nalozenia i po nałożeniu?
opdpowiedz prosze.
[link widoczny dla zalogowanych]
ale mialas to robione w celach zdrowotnych?ile wydluzylas?
[link widoczny dla zalogowanych]
chcę sie dowiedzieć jak w rzeczywistości wygląda taki wyjazd
Ledwo sie podniose...i znowu czas na cierpienie.

Cze..nie ma sie czym denerwowac..idz na luzie, tak jak na spotkanie z kolezanka tylko zachowaj powage a pytaniami sie nei przejmuj..zawsze pytaja o wyksztalcenie, doswiadczenia zawodowe z poprzedniej pracy no i dlaczego Ty mialabys byc przyjeta na to stanowisko a nie ktos inny??? [link widoczny dla zalogowanych] nie mam za wiele znajomych bo wszyscy sie ode mnie odwrócili...
Na przykład cieszę sie, ze zaglądnęła tu Kasia bo przedstawiła nam sprawę ze swojej strony. a co do tej opuchlizny to jakos nie zauwazylam, moze to jak zakwasy sa, ale ja nie mam na szczescie. więc pytam - co ze współżyciem podczas kuracji? Ale myślę, że musi być dobrze bo jestem z długowiecznej rodziny i nie ma opcji żebym umarła - prawda? Jak najbardziej fryzjer ma obowiązek uwzględnić reklamację tym bardziej że kolor nie wyszedł równy! [link widoczny dla zalogowanych]
Tylko 25 zł + przesyłka! kapusta najlepiej wloska w poniedziałek biegne zbadać poziom wapnia (jak wcześniej znowu nie zabierze mnie pogotowie)...... Już po \śniadanku\. jest wspanialy naprawde jestem zadowolona. Zaprzestałam używania pianki, ale najlepsza jest zdecydowanie z Wella Flex, do loków i fal. Przeciez TELEWEST co chwile ma jakies oferty i promocje!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ma ktoś może The Ultimate Dance Workout By Deanne Berry(areobik)??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A ja mam włosy miękkie proste.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.1x2typy.fora.pl Strona Gwna -> Nasze typy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin